top of page
JANTA.RO

GT Radial Maxmiler WT3 primește marcajul EV Ready

GT Radial Maxmiler WT3 primește marcajul EV Ready

A fost lansată noua gamă de anvelope de iarnă pentru autoutilitare de la GT Radial, MAXMILER WT3, iar toate cele 18 dimensiuni au obținut clasa A la aderența pe carosabilul umed, precum și marcajul EV Ready, pentru a putea fi montate pe autoutilitarele electrice care devin din ce în ce mai răspândite în orașele aglomerate.

 

Anvelopele vor fi puse la dispoziție inițial cu 18 dimensiuni pentru jante între 15" și 17", cu lățimi între 185 și 235 și înălțimi de 55 - 75.

 

Gama beneficiază, de asemenea, de indici mai mari de sarcină pentru utilizare singulară și duală, precum și indici de viteză mai ridicată pentru a se asigura că fiecare dimensiune este ajustată în funcție de cele mai moderne și cele mai vândute camioane ușoare.

 

Anvelopele GT Radial MAXMILER WT3 prezintă o performanță de frânare pe carosabil umed îmbunătățită cu 20 %, o îmbunătățire cu 10 % a frânării pe carosabil uscat și o îmbunătățire cu 5 % a rezistenței la rulare în comparație cu anvelopele GT Radial MAXMILER WT2 Cargo, care sunt în continuare disponibile pentru jante cu dimensiuni între 12"-15".

 

Rezultatele au fost obținute cu ajutorul unui compus nou, dedicat, pentru a crește performanța și rezistența, în timp ce canelurile adânci și late, precum și profilurile în zig-zag asigură siguranța în orice condiții de rulare, în special pe zăpadă și gheață. Anvelopele sunt marcate cu simbolul fulgului de zăpadă pe un munte cu trei vârfuri (3PMSF).

 

În plus, modelul optimizat al benzii de rulare are ca rezultat confortul și uzura uniformă, asigurând aceleași performanțe pe întreaga durată de viață a anvelopei, cu kilometraj extins.

 

De asemenea, GT Radial MAXMILER WT3 au devenit cele mai recente anvelope destinate autoutilitarelor, care prezintă sigla EV Ready, ceea ce semnifică o utilizare optimă, atât pentru vehicule electrice (EV), cât și pentru vehiculele clasice, cu motor cu combustie internă (ICE).

 

Anvelopele au fost proiectate și fabricate la Centrul European pentru Cercetare și Dezvoltare al Giti Tire din Hanovra, Germania, ale cărui atribuții principale pentru proiect au vizat aderența, siguranța și kilometrajul eficient în timpul iernii.

19 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page