top of page

Kumho Driving Experience 2024

Updated: May 30

KUMHO DRIVING EXPERIENCE 2024

În ultimii 5 ani, Kumho Tire s-a bucurat de o creștere constantă pe bâtrânul continent, cu o creștere anuală a vânzărilor, în medie, de peste 20%, și în mod special, cu o creștere considerabilă de 44% în anul precedent.


Această creștere a vânzărilor a fost determinată de strategiile de cercetare și dezvoltare adaptate pieței europene, care s-au tradus recent, în rezultate excelente la testele de performanță a anvelopelor efectuate de revistele auto germane de renume mondial, ADAC Motorwelt și Auto Bild, demonstrând încă o dată că producătorul Kumho Tire are cele mai bune capacități tehnologice din domeniu.


Pentru a celebra acest parcurs de succes, în intervalul 20-22 aprilie, producătorul sud-coreean și-a invitat cei mai importanți clienți din Europa, în Italia, la Milano, pentru a promova o comunicare și o colaborare mai strânsă cu partenerii săi de vânzări.


La eveniment au participat și președintele și CEO Kumho Tire, Jung Il-taik, șeful diviziei de vânzări, Lim Seung-bin, șeful diviziei de vânzări europene, Tony Gangseung Lee, șeful diviziei de cercetare și dezvoltare, Cho Man-sik, și vicepreședintele de marketing global, John Janghyuk Yoon.

KUMHO DRIVING EXPERIENCE MILAN

Duminică, 22 aprilie, invitații au avut ocazia să experimenteze performanțele celor mai noi anvelope Kumho pe trasee special amenajate în cadrul Circuitului Vairano de lângă Milano, unde priceperea tehnologică și calitatea execuției produselor Kumho au oferit o experiență de circuit exemplară.


Seara s-a încheiat pe celebrul stadion San Siro, al prestigiosului club de fotbal AC Milan, unde clienții Kumho Tire s-au putut delecta cu un spectacol fotbalistic, la derby-ul dintre echipa gazdă și veteranul adversar din campionatul italian, clubul Inter Milan.


Kumho Tire este partener oficial al echipei AC Milan și a semnat acorduri de parteneriat global cu mai multe cluburi de fotbal de mare renume din Europa, inclusiv Tottenham Hotspur din Regatul Unit, Bayer 04 Leverkusen din Germania, FK Mladá Boleslav din Republica Cehă și BSC Young Boys din Elveția. Este, de asemenea, un sponsor oficial al ligilor NBA și NBA G din America de Nord, mărind astfel portofoliul de investiții și activități de marketing pentru a se apropia de clienții din întreaga lume, ca parte a unei strategii de consolidare a poziției de brand premium.

KUMHO TIRE premium partner AC Milan

Kumho Tire, cu sediul în Seul, Coreea de Sud, a fost fondată în 1960 și este acum unul dintre cei mai importanți producători de anvelope din lume, cu peste 60 de milioane de anvelope vândute și vânzări anuale de peste două miliarde de euro.


În calitate de jucător global, Kumho are unități de producție în Coreea, Vietnam, China, SUA și operează centre de cercetare și dezvoltare în Coreea, China, Europa și America de Nord.


Toate anvelopele pentru piața europeană sunt dezvoltate în centrul european de dezvoltare din Mörfelden-Walldorf, lângă Frankfurt, Germania. Testarea are loc în principal pe pista de testare ATP (Automotive Testing Papenburg) din nordul Germaniei, pe locul de testare din Idiada, Spania și pe Nürburgring Nordschleife. Anvelopele de iarnă și anvelopele all-season sunt testate în principal în Ivalo, Finlanda, lângă Cercul Arctic.


Anvelopele Kumho reprezintă echipament original din fabrică pentru producători auto din întreaga lume, printre care Mercedes-Benz, BMW, Mini, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Hyundai și Kia.

Comments


bottom of page