top of page

NEXEN Tire își extinde parteneriatul oficial cu Manchester City


NEXEN TIRE, producătorul mondial de anvelope, a anunțat astăzi că a fost încheiat un acord cu Manchester City Football Club de extindere a parteneriatului început în 2015.


Cu sprijinul NEXEN TIRE și a programelor CSR la nivel de comunitate și de bază sportivă, colaborarea a prezentat întotdeauna mult mai mult decât difuzarea conținutului fotbalistic. În plus, din 2017 până la sfârșitul sezonului curent, NEXEN TIRE a fost partenerul de mânecă al clubului, un premier pentru un club din Premier League.


Noul acord va face ca NEXEN TIRE și Manchester City să sărbătorească peste un deceniu de colaborare de succes până la sfârșitul mandatului și anul acesta nu va face excepție, producătorul de anvelope participând la cel de-al nouălea sezon alături de clubul de fotbal.


În orice măsură, relația dintre NEXEN TIRE și Manchester City a fost o poveste de succes remarcabilă, echipa câștigând patru titluri în Premier League și producătorul de anvelope deschizând o nouă eră a transformării mobile la scară mondială, odată cu deschiderea fabricii sale din Europa ca precum și centrul global central de cercetare și dezvoltare din Coreea.


„Suntem foarte încântați să continuăm parteneriatul nostru pe termen lung cu Manchester City, care va depăși un deceniu de colaborare până la sfârșitul noului mandat”, a declarat Travis Kang, CEO global al NEXEN TIRE. „Ambele părți sunt aliniate să se susțină și să se susțină reciproc în timp ce inspiră oamenii prin colaborarea noastră. Acest parteneriat pe termen lung ne va permite să inovăm și să creștem la nivel internațional, pe măsură ce NEXEN TIRE continuă să ne extindă piața și oferta de produse.”


„NEXEN TIRE face parte din familia City de mult timp și această nouă extindere ne va duce la mai mult de un deceniu de parteneriat”, a declarat Ferran Soriano, Chief Executive Officer la City Football Group. „Am împărtășit și ne-am bucurat de momente istorice și de mare succes, sărbătorind împreună 12 trofee. Vrem să mulțumim lui NEXEN pentru angajamentul, sprijinul și inspirația lor continuă și așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pe parcursul următorului mandat, pentru mai multe inovații și sărbători.”


Parteneriatul extins va face ca NEXEN TIRE să continue să își implice inițiativele de marketing, concentrându-se în același timp pe identitatea mărcii sale, „We Got You”, ca un angajament față de clienții, fanii și partenerii săi.


În plus, ca parte a pregătirilor pentru sezonul 2023/24, echipa masculină a lui Manchester City va călători în Coreea de Sud, casa producătorului de anvelope, în luna iulie a acestui an. În plus, un ecran LED de dimensiuni superioare (interior și superior) pe stadionul de acasă al lui Man City va fi modernizat.

16 views0 comments

Comments


bottom of page