top of page

NEXEN TIRE si partenerul oficial Mancheser City deschid noul sezon Premier League 2021/2022

Updated: Feb 7, 2022

-partenerialtul cu Manchester City, care a inceput in 2015, va continua in sezonul 2021/22.

-implicare sporita cu fanii si clientii printr-o varietate de activitati online.

-cresterea comuna realizata prin aliante strategice in timpul unei epidemii mondaiale.



Anvelope vara, iarna, all season Nexen

NEXEN TIRE, producator de anvelope la nivel mondaial, este mandru ca isi concinua parteneriatul de succes cu Manchester City pentru noul sezon din Premier League.


Din 2015, Nexen este partener oficial al clubului de fotbal de talie mondiala Manchester City. In ciuda provocarilor provocate de pandemia globala, cei doi parteneri se pregatesc acum sa inceapa impreuna al saptelea sezon consecutiv.


Ca urmare a crizei COVID-19, Nexen si-a sporit angajamentul cu partenerii mondiali prin evenimente onlie si distributie de concinut, cum ar fi Purple Live, campania de imprilacre digitala a fanilor, provocarea de fitness virtuala Nexen Road to Man City si Road Trip Challenge, acesta din urma, unde jucatorii ai clubului englez au fost provocati sa pronunte numele locatiilor din intreaga lume. Odata cu intrarea in noul sezon competinional, compania va continua sa isi intensifice interactiunea cu fanii folosing o varietate de metode.


In timp ce Nexen a reusit sa creasca gradul de constientizare global prin extinderea cotei sale de piata, parteneriatul Man. City a permis, de asemenea, companiei sa ofere anvelope OE pentru o varietate de producatori din intreaga lume.


"O conexiune pe termen lung, bazata pe incredere, cu Manchester City a constituit o trambulina semnificativa pentru ambele firme", a declarat Travis Kang, CEO global Nexen Tire. "Manchester City va evolua fra indoiala bin in Premier League si in acest sezon."


In decursul sezonului 2020/2021, Nexen si partenerii sai si-au folosit parteneriatul cu Man. City pentru a promova vanzari strategice, precum evenimente de co-marketing pentru consumatorii din Asia, Orientul Mijlociu, America Latina si Africa. In viitor, compania intentioneaza sa se extinda in continuare in pregatirea operatiunilor post-covid in timpul sezonului 2021/22.

7 views0 comments

Comments


bottom of page