top of page

Noua campanie de promovare de la NEXEN


NEXEN TIRE - We Got You - by Kervin Brisseaux

NEXEN TIRE colaborează cu ilustratorul Kervin Brisseaux pentru o nouă campanie inovatoare


Unul dintre cei mai importanți producători de anvelope din lume, și-a dezvăluit recent noile imagini de promovare, dezvoltate în colaborare cu artistul haitiano-american de renume internațional Kervin Brisseaux.


Obiectivul celei mai recente campanii de brand NEXEN TIRE este sloganul „We got you”, care are scopul de a rezuma cei trei piloni ai mărcii: Trendy, Inovative și Caring.


Prin această campanie, NEXEN TIRE dorește să stabilească o etapă importantă în poziționarea ca un brand la modă, captivant și inovator pe piața europeană. Kervin Brisseaux, un artist consacrat la nivel global al cărui stil de ilustrare comică încorporează influențe din modă, muzică și alte fațete ale culturii pop, face parte din această strategie.


NEXEN TIRE a prezentat două opere de artă creative care demonstrează impresionant punctele de vânzare unice ale mărcii. Compania a colaborat cu renumita agenție de creație Saint Elmo's, cunoscută pentru expertiza sa în brand, design, campanii și creare de conținut. Scopul campaniei a fost de a vizualiza în mod clar și concis mesajul mărcii cu opere de artă impresionante.


Animalele musculoase stilizate din imaginile campaniei arată încredere în sine și mândrie.


Compania dorește să-și extindă campania inovatoare și comunicarea mărcii pe întreaga piață europeană. Motivele campaniei ar trebui plasate folosind o varietate de măsuri de marketing, atât online, cât și offline, și să stimuleze imaginația consumatorilor din toată Europa.

5 views0 comments

Comments


bottom of page